Az ügyfélszolgálat, ami tényleg felveszi a telefont
Termékek és szolgáltatások
Fizetési Pont
2025. nov. 19.
A legtöbben tudjuk, milyen érzés percekig várni a vonalban. A háttérben szól a zene, a türelmed fogy, a problémád marad. Mi nem hiszünk ebben a fajta „ügyfélszolgálatban”.
A Fizetési Pontnál újraírtuk a szabályokat.
Nálunk nem chatbot, nem menürendszer és nem hangposta vár.
Csak egy valódi ember – magyarul, kedvesen, akár éjjel, akár hétvégén.
95%-ban 5 másodpercen belül.
Mert ha valaki bizalmat ad nekünk, a minimum, hogy gyorsan válaszolunk.
A gyors válasz mögött figyelem van
Egy vállalkozó napja sosem kiszámítható.
Van, amikor minden gördülékeny, és van, amikor minden egyszerre történik.
Ilyenkor nem mindegy, hogy a vonal másik végén ember van-e vagy rendszer.
Sokan tapasztalták már, milyen nehéz elérni valakit:
külföldi nyelvű ügyfélszolgálat, sablonos válaszok, hosszú várakozás.
Mi pontosan ezek ellen dolgozunk.
A Fizetési Pontnál minden hívást egy valódi ember fogad –
aki magyarul beszél, figyelmes, és pontosan érti, mit jelent, amikor minden perc számít.
A figyelem mögött csapat van
„Nálunk a gyorsaság nem cél, hanem tisztelet.
Tisztelet az ügyfél ideje, helyzete és bizalma iránt.” – Dóra, a Fizetési Pont ügyfélszolgálati vezetője.
Ez a szemlélet különböztet meg minket.
A 0–24-es elérhetőség nálunk nem reklámszlogen, hanem napi valóság.
Nem számoljuk a hívásokat, nem mérjük az empátiát – egyszerűen jelen vagyunk.
Minden egyes hívás mögött ott van valaki, aki ránk bízza a helyzetét.
És amikor egy kedves hang megszólal a másik oldalon, máris helyreáll a rend.
A háttér, ami nyugalmat ad
A vállalkozás világa gyors és zajos, de a háttérnek nem kell annak lennie.
Mi abban hiszünk, hogy a nyugalom is lehet szolgáltatás.
Egy vállalkozás csak akkor tud növekedni, ha a háttér stabil, elérhető és emberi.
A Fizetési Pontnál a technológia csak az alap – a biztonságot az emberek adják.
Nem csak terminált adunk, hanem egy csapatot, aki figyel, reagál és ott van.
A bizalom hangja
A rossz ügyfélszolgálat elbizonytalanít.
A jó ügyfélszolgálat megold.
A kiváló ügyfélszolgálat megnyugtat.
A Fizetési Pontnál ezért nemcsak gyorsak vagyunk, hanem kedvesek, elérhetők és magyarul beszélünk – 0–24-ben, hétvégén is, 95%-ban 5 másodpercen belül.
Mert minden hívás mögött ott van egy ember, és minden ember mögött egy történet, amit szakértelmünkkel támogatunk.


